Menú

Thomas Struth

2019(e)ko urriak 4 – 2020(e)ko urtarrilak 19

Erakusketa honek Thomas Struth (1954) argazkilari alemaniar ospetsuaren lau hamarkadatik gorako ibilbide luzea dakarkigu, eta haren lanaren aldi desberdinen adibideak eta eragin handiko lanaren garapenaren atzean dauden gizarte-interesak topa ditzakegu bertan. Municheko Haus der Kunst museoan egon da ikusgai lehenengo, eta orain arte Struthen lanaren inguruan egin den handiena da. 130 pieza baino gehiago biltzen ditu, tartean aurretik inoiz jendaurrean jarri ez diren obra goiztiar batzuk. Artistaren artxiboko ikerketa-materiala ere lagungarria izango da Struthek azken urteotan zer ideia landu dituen jakiteko.

Arreta handiz prestatu da erakusketa, eta Struthen hasierako ideiak argi eta garbi definitutako obra multzoen parte diren irudiekin lotzen ditu; besteak beste, hauekin: Toki inkontzienteak (Unconscious Places), Erretratuak (Portraits), Museoko argazkiak (Museum Photographs), Paradisuko irudi berriak (New Pictures from Paradise) eta Gurtzarako tokiak (Places of Worship). Horrela, elkarrizketa bat sortzen da sorkuntza horien eta beste batzuen artean: adibidez, Berlin proiektua (Berlin-Project) —1998an Klaus vom Bruch multimedia-artistarekin batera sortutako bideo-obra— edo haren azken argazki-seriea, Natura eta politika (Nature & Politics). Era berean, elkarrizketa sortzen da lan horien eta Winterthurreko ospitaleko pabiloietarako egindako paisaia- eta lore-irudien artean ere, geroago Txikoria-belarraren logela (Löwenzahnzimmer) monografian bildutakoak. Obren arteko lotura horiek agerian uzten dute Struthen gaitasuna analisia eta argazkigintza konbinatzeko; artistak hainbat gai eta teknika erabiltzen ditu, eta irudi txundigarri eta ahaltsuak sortzen.

Municheko Haus der Kunst erakundeak antolatutako erakusketa, Guggenheim Bilbao Museoarekin lankidetzan

Komisarioak: Thomas Weski eta Lucía Agirre

Thomas Struth
Kyoko eta Tomoharu Murakami (Kyoko and Tomoharu Murakami), Tokio, 1991
Tinta-zurrustazko inprimaketa
151 x 187 cm
© Thomas Struth

×