21 martxoa 2018
Espainiako Publizitate-bideen Elkarteak (AMPE-Asociación de Medios Publicitarios de España) urrezko sari entzutetsua eman dio Guggenheim Bilbao Museoari, Telebista atalean, XX. Urteurrenaren harira garatutako “Bilbotarra naiz” iragarkiagatik. Arte garaikideko pertsonaia garrantzitsuek bilbotarrei egindako omenaldi hunkigarria jasotzen du iragarkiak, modu hurbil eta umoretsuan, eta bertakoen harrotasun aski ezagunari erreferentzia egiten dio, muga guztiak gainditzen baititu horrek.
Iragarkia ikusi:
https://www.youtube.com/watch?
AMPE sariek 50 urte daramatzate saritzen publizitate-sormen onena, baita hori bitartekora modu egokian doitu eta moldatzea ere. 2017. urteari dagozkion sarien banaketa atzo izan zen, martxoaren 20an, Madrilgo Florida Retiro aretoan ospatu zen Publizitate-bideen Urteko Galaren 50. edizioan.
Museo batek AMPE sari bat eskuratzen duen lehen aldia da. Guggenheim Bilbao Museoaren kasuan, XX. Urteurrenaren harira estatu osoan gauzatutako telebista-kanpaina bikainari zor zaio saria. Zapping Publicidad agentzia egon da iragarkiaren sormen eta errealizazioaren atzean.
Irabazi asmorik gabeko erakunde profesionala da AMPE, eta publizitatearen eraginkortasunarekiko kezka du sortze-helburu. Elkarte irekia da, publizitate-bideen garapenerako talde eta enpresa profesionalak barne hartzen dituena.
Bidali mezu bat xehetasun guztiekin helbide honetara: media@guggenheim-bilbao.eus
Mezuan informazio hau jarriko da: grabazio-mota, eguna, ordua eta iraupena, zein den grabazioaren helburua (eraikina, erakusketak), elkarrizketa behar duen edo bestelako informazio interesgarria.
Behin eskaera onartuta, Museoak taldea osatzen duten kide guztiei buruzko datuak jasoko ditu, filmazioa egin aurretik.
Ikus-entzunezko produkzioetan Museoaren irudia erabiltzeak tarifa bat izan dezake. Eskaera bakoitza Irudi Batzordeak aztertuko du. Eskaera baten berrikuspena 3 egun baliodunetik 2 astera arte luza daiteke. Saioak aldez aurretik planifikatzea gomendatzen dugu.
Irudiak lortzeko, sar zaitez hemen eta deskargatu materiala. Premiazko eskaeretarako, posta elektronikoaren bidez edo telefonoz jar zaitezke harremanetan.
Irudiak beren egilearen izenarekin erreproduzitu behar dira, distortsionatu, mutilatu edo aldatu gabe. Irudi horiei beste erabileraren bat eman behar bazaie, Museoaren berariazko baimen idatzia beharko da.
Informazio guztia web orrialdeko Prentsa sailean eskura daiteke, erakusketen atalean.
Prentsa-txartela aurkeztu behar baduzu Museoko leihatiletan, sarrera doan eskuratuko duzu. Kontuan izan kazetariei Museoa doan bisitatzeko aukera ematen zaiela, museoaren jarduerei, ekitaldiei eta erakusketei publizitatea ematearen truke.
Bidali mezu bat hedabideari eta kazetariari buruzko informazio osoarekin media@guggenheim-bilbao.eus helbidera.