Nota: este sitio web incluye un sistema de accesibilidad. Presione Control-F11 para ajustar el sitio web a las personas con discapacidad visual que están usando un lector de pantalla; Presione Control-F10 para abrir un menú de accesibilidad.
Prentsa Eremua

21 martxoa 2018

Guggenheim Bilbao Museoak urrezko AMPE saria eskuratu du XX. Urteurrena ospatzeko “Bilbotarra naiz” iragarkiagatik

image

Espainiako Publizitate-bideen Elkarteak (AMPE-Asociación de Medios Publicitarios de España) urrezko sari entzutetsua eman dio Guggenheim Bilbao Museoari, Telebista atalean, XX. Urteurrenaren harira garatutako “Bilbotarra naiz” iragarkiagatik. Arte garaikideko pertsonaia garrantzitsuek bilbotarrei egindako omenaldi hunkigarria jasotzen du iragarkiak, modu hurbil eta umoretsuan, eta bertakoen harrotasun aski ezagunari erreferentzia egiten dio, muga guztiak gainditzen baititu horrek.

Iragarkia ikusi:

https://www.youtube.com/watch?v=6rOPUsoumv8

AMPE sariek 50 urte daramatzate saritzen publizitate-sormen onena, baita hori bitartekora modu egokian doitu eta moldatzea ere. 2017. urteari dagozkion sarien banaketa atzo izan zen, martxoaren 20an, Madrilgo Florida Retiro aretoan ospatu zen Publizitate-bideen Urteko Galaren 50. edizioan.

Museo batek AMPE sari bat eskuratzen duen lehen aldia da. Guggenheim Bilbao Museoaren kasuan, XX. Urteurrenaren harira estatu osoan gauzatutako telebista-kanpaina bikainari zor zaio saria. Zapping Publicidad agentzia egon da iragarkiaren sormen eta errealizazioaren atzean.

Irabazi asmorik gabeko erakunde profesionala da AMPE, eta publizitatearen eraginkortasunarekiko kezka du sortze-helburu. Elkarte irekia da, publizitate-bideen garapenerako talde eta enpresa profesionalak barne hartzen dituena.

Beste prentsa oharrak

FAQ
Nola lortu dezaket baimena Guggenheim Bilbao Museoaren barrualdean nahiz kanpoaldean argazkiak ateratzeko edo filmatzeko?

Bidali mezu bat xehetasun guztiekin helbide honetara: media@guggenheim-bilbao.eus

Mezuan informazio hau jarriko da: grabazio-mota, eguna, ordua eta iraupena, zein den grabazioaren helburua (eraikina, erakusketak), elkarrizketa behar duen edo bestelako informazio interesgarria.

Behin eskaera onartuta, Museoak taldea osatzen duten kide guztiei buruzko datuak jasoko ditu,  filmazioa egin aurretik.

Ikus-entzunezko produkzioetan Museoaren irudia erabiltzeak tarifa bat izan dezake. Eskaera bakoitza Irudi Batzordeak aztertuko du. Eskaera baten berrikuspena 3 egun baliodunetik 2 astera arte luza daiteke. Saioak aldez aurretik planifikatzea gomendatzen dugu.

Nola lor ditzaket erakusketen eta eraikinaren irudiak komunikabide batean argitaratzeko?

Irudiak lortzeko, sar zaitez hemen eta deskargatu materiala. Premiazko eskaeretarako, posta elektronikoaren bidez edo telefonoz jar zaitezke harremanetan.

Irudiak beren egilearen izenarekin erreproduzitu behar dira, distortsionatu, mutilatu edo aldatu gabe. Irudi horiei beste erabileraren bat eman behar bazaie, Museoaren berariazko baimen idatzia beharko da.

Nola lor dezaket erakusketa zehatz baten press kit bat?

Informazio guztia web orrialdeko Prentsa sailean eskura daiteke, erakusketen atalean.

Nola lor dezaket prentsa-baimen bat?

Prentsa-txartela aurkeztu behar baduzu Museoko leihatiletan, sarrera doan eskuratuko duzu. Kontuan izan kazetariei Museoa doan bisitatzeko aukera ematen zaiela, museoaren jarduerei, ekitaldiei eta erakusketei publizitatea ematearen truke.

Nola jaso dezaket Museoaren erakusketei eta gaurkotasunari buruzko informazioa?

Bidali mezu bat hedabideari eta kazetariari buruzko informazio osoarekin  media@guggenheim-bilbao.eus helbidera.