19 ekaina 2017
Guggenheim Bilbao Museoaren Fundazioaren Patronatua batzartu da gaur eta bileran honakoak izan dira: Unai Rementeria Maiz jauna, Bizkaiko Ahaldun Nagusia eta Fundazioaren Batzorde Betearazlearen Presidentea; Juan Mari Aburto jauna, Bilboko Alkatea; Bingen Zupiria jauna, Eusko Jaurlaritzako Hizkuntza Politika eta Kultura Sailburua; Lorea Bilbao andrea, Euskara eta Kultura Foru Diputatua; Fundazioaren gobernu-organo gorenaren zati diren enpresen eta erakundeen ordezkariak; eta New Yorkeko eta Bilboko Guggenheim Museoen Zuzendariak, Richard Armstrong jauna eta Juan Ignacio Vidarte jauna, hurrenez hurren.
Museoaren urteko lehen bost hilabeteko jardunaren balantzea errepasatuz hasi da bilera; epealdi horretan, eta gaurko eguna arte, bisitarien kopurua 454.047 pertsonakoa izan da, 2016ko epealdi berean izandakoa baina %4 gehiago eta data honetarako aurreikusitakoa baina %29 gehiago. Saio honetan, gainera, Fundazioaren 2016ko ekitaldiko kontuak onartu dituzte.
Bileran zehar, Plan Estrategikoaren burutzapen-egoeraren berri eman da, eta Community deitutako harreman-sarearen sorkuntzaren inguruan mintzatu dira bereziki: ekimen horrek Banakako Kideak eta Kide Korporatiboak batzen ditu, bai eta arte eta kultura zaleak ere. Bihar, ekainak 20, asteartea, jarriko da martxan. Halaber, Museoaren XX. Urteurrenaren baitan 2016ko urritik gauzatutako jarduera desberdinak ere ezagutarazi dira.
Saio honetan, Museoak 2018rako taxutzen diharduen arte-proiektuen aurrerapenak jakinarazi zaizkie Patronatuko kideei, besteak beste.
Informazio gehiago ondorengo PRENTSA OHARREAN. 2018rako programatutako erakusketen IRUDI batzuk ere eskuragarri daude.
Bidali mezu bat xehetasun guztiekin helbide honetara: media@guggenheim-bilbao.eus
Mezuan informazio hau jarriko da: grabazio-mota, eguna, ordua eta iraupena, zein den grabazioaren helburua (eraikina, erakusketak), elkarrizketa behar duen edo bestelako informazio interesgarria.
Behin eskaera onartuta, Museoak taldea osatzen duten kide guztiei buruzko datuak jasoko ditu, filmazioa egin aurretik.
Ikus-entzunezko produkzioetan Museoaren irudia erabiltzeak tarifa bat izan dezake. Eskaera bakoitza Irudi Batzordeak aztertuko du. Eskaera baten berrikuspena 3 egun baliodunetik 2 astera arte luza daiteke. Saioak aldez aurretik planifikatzea gomendatzen dugu.
Irudiak lortzeko, sar zaitez hemen eta deskargatu materiala. Premiazko eskaeretarako, posta elektronikoaren bidez edo telefonoz jar zaitezke harremanetan.
Irudiak beren egilearen izenarekin erreproduzitu behar dira, distortsionatu, mutilatu edo aldatu gabe. Irudi horiei beste erabileraren bat eman behar bazaie, Museoaren berariazko baimen idatzia beharko da.
Informazio guztia web orrialdeko Prentsa sailean eskura daiteke, erakusketen atalean.
Prentsa-txartela aurkeztu behar baduzu Museoko leihatiletan, sarrera doan eskuratuko duzu. Kontuan izan kazetariei Museoa doan bisitatzeko aukera ematen zaiela, museoaren jarduerei, ekitaldiei eta erakusketei publizitatea ematearen truke.
Bidali mezu bat hedabideari eta kazetariari buruzko informazio osoarekin media@guggenheim-bilbao.eus helbidera.